čtvrtek 2. května 2013

Introduction

Těší mě. Karolína jméno mé.Nemám ale ráda svoje jméno.Proto mě na internetu všude najdete jako Caroline.A basta!
Blog jsem si chtěla založit už dlouho dávno,taky už tu párkrát byli pokusy.To jsem byla ještě malé nedospělé a nezkušené štěně.
Blog mi přijde jako skvělá věc jak se tak nějak trochu proslavit,poznat super lidi a taky se dá získat plno spolupráce.
Já jsem si ho rozhodla založit,protože miluju psaní.Vždycky se mi i moje pocity projevilo líp skrz psaní.
A taky miluju módu a oblečení.
Nejoblíbenější seriály:Doctor Who,HIMYM,Skins,Gossip Girl (byla pořád je!!!),Friends,2 Broke Girls,American Dad,South Spark...
Sem posedlá Harry Potterem.Ani to neni posedlost,asi.Ale miluju ten příběh a všechno kolem toho.
Čím sem ale posedlá je tumblr.Tam můžu strávit 24/7. (.http://caroline-cake.tumblr.com/  )
 Nesnášim školu.Nesnášim.A to sem pořád ještě na základce.
Taky mám hodně ráda angličtinu je mi víc sympatičtější než čeština.
Ve volném čase fotím,kreslím a chodím ven.Asi jako každý normální "týnejdžr".
 Jsem sarkastickej člověk,občas arogantní a hlasitej.Jindy ale nechci aby mě nikdo viděl.
 Nevím co bych sem o sobě měla psát.
Názor si na mě udělá každý svůj.Ať jak doufám,že se vám tu u mě bude líbit a občas vás i rozesměju.Protože jsem strašně vtipný člověk!HÁHA!Takže určitě bych byla vděčná kdyby jste mi dali follow!: )













Má maličkost.


 Adios,Bitches.

Žádné komentáře:

Okomentovat