pátek 3. května 2013

FAVORITE MOVIES


Z názvu blogu vyplývá,že bych ráda nějak inspirovala.
Sama miluju sedět u noťasu,s teplým čajem a prostě projíždět tumblr,weheartit a nebo různo různé blogy a jen se prostě inspirovat.Ať už jsou to fotky,nápady na diy,knížky,oblečení,seriály,filmy...
Největší mojí inspirací jsou asi filmy.A dneska se s vámi chci podělit o moje oblíbené.
Mám ráda filmy s nějakým silným příběhem.Ale občas zkouknu i nějakou pakárnu na zasmátí.


HARRY POTTER













Jak už jsem řekla,srdcovka.Legenda.Pro mě budou HP filmy a knížky to nejlepší co kdy zemi potkali.
God bless you,JK.


BREAKFAST AT TIFFANY'S/SNÍDANĚ U TIFFANYHO 












Prostě klasika.Překrásná Audrey Hepburn aka Holly Golightlyová.Co dodat.



BREAKFAST CLUB/SOBOTNÍ KLUB













Naprosto perfektní film.Pět studentů musí zůstav v sobotu po škole,mají za úkol napsat esej na téma
 "Kdo vlastně jsem?".Toť otázka!Sejde se zde 5 lidí: místní grázlík,sportovec,jedna střelená holčina,holka z bohaté rodiny a šprt.Po chvíli ale přichází na to,že nejsou zase tak rozdílní jak se zdá.


MANHATTAN - WOODY ALLEN.













Nádherný film.Žádná složitá zápletka,prostě romanťárná.A Manhattan v černobílé?YES!
Doporučuju nepřeskakovat úvodní scénu.Jedna z nejlepších scén co jsem kdy viděla ; )


THE BOY IN STRIPPED PAJAMAS / CHLAPEC V PRUHOVANÉM PYŽAMU














Krásný film.Na konci jsem nemálo brečela,film se mě opravdu dotkl.


THE PERKS OF BEING WALLFLOWER 













Dokonalý film.Já osobně můžu tenhle film vidět Xkrát a nikdy mě neomrzí.S Charliem jsem se občas ztotožnila.A krásná Emička navrh.Co víc si přát ?

Další filmy:Silver Lining Playbook,The Curious Case of Benjamin Button,My Fair Lady,Hachiko-A dog's tale,The Dark Knight..

Tohle jsou,jak jsem řekla,spíše ty filmy s nějakou pointou a příběhem.Občas ale mám chuť i na nějakou normální komedii a zasmát se:
EASY A,FRIENDS WITH BENEFITS,MEAN GIRLS,THE SCHOOL OF RO(C)K,LOL,ROCKER,HENRY PROPER A ŠUTR MUDRCŮ (parodie na HP.),PINK PANTHER 1;2 



Mohla bych pokračovat do nekonečna ; ) Filmy miluju.
A jaké jsou vaše oblíbené filmy ? 

1 komentář: